دی داد

موقعیت:
/
/
قماشی از مردان کامیاب (002-010)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1397-04-01

قماشی از مردان کامیاب (002-010)

مردان کوتاه قد (طبق استاندارد ایران زیر 165 سانتی متر قد) بویژه اگر چهره ی مطلوبی نیز نداشته باشند، انسان هایی بغایت جاه طلب می شوند {نکته: این گزاره صد البته که فقط در رابطه با انسان های از نظر فیزیکی سالم است، نه عزیزانی که بخاطر مشکلات ژنتیکی و یا هورمونی قدشان رشد کافی نداشته است}.

در حکایات زبان فارسی داریم که مرد کوتاه قدی نزد قاضی رفته و شکایت می کند که فلان کس حق مرا خورده است. قاضی تعجب کرده و سرآخر وی را رهسپار می کند با این ادعا که کسی حق مردان کوتاه قد را نمی تواند بخورد.

جاه طلبی مردان کوتاه قد بویژه آن هایی که بدن های توپُر و ورزیده داشته و در جوامع مردسالار پرورش یافته اند، ریشه در احساس حقارتی دارد که ایشان همواره در رقابت با سایر مردان متوسط و قدبلند در مسایل مرتبط با توان بدنی و جذابیت جنسی درگیرش بوده اند.

مردان کوتاه قدی که بعلت طبیعت مردانه شان بدنبال برتری های فیزیکی بر رقبای خود بوده و بعلت وضعیتشان از این مسئله محروم مانده اند، جز موفق ترین چهره های فضاهای کسب و کار هستند. وضعیت این مردان تقریبا شبیه به وضعیت زنان زشت روست که ایشان نیز معمولا زنان موفق تری هستند.

من خود شخصا مشاهده کرده ام که مردان کوتاه قدی که چهره ی خوبی نداشته و کله شان نیز طاس است، عمدتا از نظر مالی و اجتماعی از مردان خوش چهره و قدبلند کامیاب تر هستند.

12143

امتیاز شما به این نوشته

0

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها