دی داد

موقعیت:
/
/
سُرود پیوند همسری / (تعریف من از عشق) (066-004)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1395-01-30

سُرود پیوند همسری / (تعریف من از عشق) (066-004)

ما، دو نفر، از میان تمامی انسان های زندگی گذشته، حال و آینده ی خود، یکدیگر را برگزیده ایم تا به خود و همگان اعلام داریم که هیچ کسِ دیگری نبود، نیست و نخواهد بود که بتواند جای هر یک از ما را برای آن یکی پُر کند و یا اینکه نقش یکی از ما را برای دیگری بازی کرده و جای او را بگیرد.

ما، دو نفر، از میان تمامی افراد این جهان آنچنان ساده، صمیمی و بی آلایش در راه یکدیگر قرار گرفتیم و آنچنان عمیق به هم پیوند خوردیم که تمامی افراد دیگر این جهان قادر نخواهند بود که این عمق را درنوردیده و ما را از یکدیگر بِرُبایند.

ما، دو نفر، از میان تمامی کارهای این جهان، کارِ بودن با همدیگر را برگزیدیم تا با نپرداختن به کارهای دیگر غرق ساختن رویای زندگی مشترکمان شده و آن را قبل از هر کار دیگری به پایان بریم.

ما، دو نفر، آنچنان خود را در همنوایی با یکدیگر احساس می کنیم که باور داریم هیچ دو گوهرِ دیگری در پهنه ی این زمین نمی توانسته اند تا بدین حد از منظر رنگ، شکل، جنس، عطر و بو به یکدیگر مانند باشند بنحویکه جز خودشان هیچ کسی آن دِگرگونگی بنیادین که عامل جذبشان به یکدیگر شد را بفهمد و بداند.

ما، دو نفر، امروز در آغوش هم این سرود پیمان همسری را می سُراییم و هر هم آغوشی و هر بوسه ای بر لب و گونه هایمان یادآور این یگانگی و بازخوانشِ سرودِ با هم زیستن است.

ما، دو نفر، امروز، در این مکان و زمان با هم هم-پیمان می شویم که در هر مکان و زمان دیگری به یاد یکدیگر بوده و تا آخرین دمِ زندگی مان از این پیوند همسری غافل نشده و آن را در جایگاهی بالاتر از هر چیز دیگری بنشانیم.

ما، دو نفر، همواره به یاد خواهیم داشت که چگونه با پاکی و تنهایی سال های دراز و دورِ خود، بهای این وصال را پرداخته و امروز در این مکان و زمان سپاسگزار سهم خود از هستی بوده و تا ابد بر سر این پیمان خواهیم ماند.

ایدون باد.

امتیاز شما به این نوشته

0

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کوروش
کوروش
7 سال قبل

شما برای یکی از نوشته های من نظری گذاشته بودید که:
“مناسب ترینی در کار نیست. هر تصمیمی اشتباه است، برخی ها کمتر اشتباه اند…”
آیا این “ما، 2 نفر” رویایی شما هم در دسته ی “کمتر اشتباه قرار” می گیرند ؟

دی داد
7 سال قبل
پاسخ به  کوروش

نخست، سپاس بابت نکته سنجی شما…
دوم اینکه، قطعا همین طور است که شما می فرمایید.
و در پایان هم اینکه، لطفا لینک آن نوشتار مزبور را برای اطلاع سایر خوانندگان در ذیل این نگرگاه خوب خودتان قرار دهید.