دی داد

موقعیت:
/
/
خیلی ساده، خیلی سترگ (010-010)
راهنمای مطالعه

برچسب و دستبندی نوشته:

نویسنده: دی داد

1397-05-29

خیلی ساده، خیلی سترگ (010-010)

بی اختیاری در دفع ادرار و مدفوع: در ظاهر که مسئله ی نه چندان مهمی است اما اگر کسی بدآن مبتلا شود، کیفیت زندگی ایشان ده ها و بلکه صدها پله تنزل کند. این اختلال قادر است که فشارهای سترگ روانی را بر فردِ مبتلا وارد آورد.

فرد مبتلا قادر نیست که براحتی از منزل خارج شود، در جمع ها شرکت کرده و یا اینکه در مکانی قرار بگیرد که دسترسی به سرویس بهداشتی نداشته باشد. او همواره از اضطراب دفع رنج می برد و گمان می کند که نیازمند استفاده از سرویس است و همین اضطراب ها او را حقیقتا نیازمند و زمینگیر می کنند.

اگرچه که خیلی از افراد گمان می کنند که این اختلال مختص دوران کهنسالی است اما در حقیقت این مسئله می تواند که در هر سنی گریبانگیر افراد شود. برخی آسیب های جسمانی و یا مشکلات روانی همچون استرس های طولانی مدت و اضطراب می توانند که به درجاتی رقم زننده ی این حالت در افراد باشند.

مطمئنا تعداد انگشت شماری از خوانندگان این سطور (قبل از خوانش این نوشتار) به این مسئله فکر کرده بودند اما هدف من از اشاره به آن، تاکید بر این مسئله است که تعداد زیادی از آن چیزهایی که هیچگاه توجه ویژه ای به آن ها نداریم، تا چه حد می توانند که تمامیت زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار دهند.

من می توانم دو جین از اختلالاتی که هرگز کسی به آن ها فکر نمی کند را برای شما لیست کنم که می توانند به اندازه ی مهمترین مشکلات همچون سرطان از بین برنده ی کیفیت زندگی باشند. زندگی بسیار بسیار آسیب پذیر است. یک تکرر ادرار در ظاهر ساده می تواند بشکال بیرحمانه ای آدمی را خانه نشین کند و…

12151

امتیاز شما به این نوشته

0

0

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها